איך משלבים בין נופש רומנטי לחופשה עם ילדים?

יציאה לחופשה עבור בני זוג עם ילדים היא לא דבר פשוט. בדרך כלל אנחנו זקוקים לחופשה הזו לא פחות מהילדים ובעיקר, זקוקים לזמן איכות אחד עם השני, כזה שיצית את הרומנטיקה. יחד עם הילדים, החופשה הרומנטית הופכת מורכבת יותר, היא משלבת בין הצורך לספק לילדים את שיא הנוחות ואת הפעילויות והאטרקציות שיעסיקו אותם וישעשעו במהלך החופשה ומצד שני, ליצור עבורנו רגעים בהם נוכל להחיות את הרומנטיקה, להירגע יחד ולהתנתק מהשגרה. למרות שמדובר באתגר שדורש תכנון, אפשר להפוך חופשה עם ילדים בארץ לכזו שיש בה גם רגעים רומנטיים משלכם.

כך תשלבו בין נופש רומנטי לחופשה עם הילדים גם במלון בוטיק.

בחרו מלון בוטיק איכותי שמציע פתרונות לינה משפחתיים

אין דבר שהורג רומנטיקה יותר מחוסר נוחות. הילדים לא צריכים לישון אתכם במיטות או על מזרנים בחדר השינה. לכן, השקיעו בבחירה של מלון בוטיק המתאים לאירוח ילדים, שמאפשר לכם ליהנות מפרטיות ומפינוק, לצד פינת שינה נוחה לילדים. מלונות רבים מציעים סוויטות משפחתיות בהן ניתן להנות מחדר שינה נפרד להורים, סלון או פינת ישיבה וחדר שינה נפרד לילדים – כך תצרו שקט ושלווה בשעות הערב, זמן מושלם לרומנטיקה.

למרות שלעיתים סוויטה משפחתית היא יקרה יותר, כדאי להשקיע ולהזמין חדר כזה, שיאפשר לכם למשך כמה ימים לחלק את זמן האיכות המשפחתי וזמן האיכות הזוגי בצורה טובה יותר. כך תוכלו להנות מהחופשה שלכם ושל הילדים ולמצוא שעות של זמן זוגי בלי הפרעות.

בחרו במקום שמציע פינוקים מיוחדים

עיסויים נעימים, ג’קוזי מחמם, מדשאות ופינות קסם מול הנוף, מקום שבו תוכלו לשבת רק שניכם ולצפות על הילדים משחקים ונהנים, בזמן שאתם גונבים שיחה רומנטית משלכם. כל הדברים האלו חשובים כדי שתוכלו לשלב בין רומנטיקה ובין פעילות משפחתית עם הילדים. אל תוותרו על הדברים שעושים לכם את החופשה קצת יותר רומנטית ומפנקת.

עוד לפני שאתם יוצאים לחופשה, בדקו היטב מלונות ספא מומלצים בצפון והאם המלון שאתם רוצים לנפוש בו מציע פינוקים נוספים כמו טיפולי ספא, וכך תבטיחו תוספות קטנות שיעשו את החופשה לרומנטית, למרות שמדובר בחופשה משפחתית.

הביאו אתכם את הרומנטיקה לחופשה

דאגו לבקבוק יין טוב, שוקולד מפנק, סרט טוב שאתם אוהבים לצפות בו יחד. אחרי שהילדים הולכים לישון, הערב הופך להיות לגמרי שלכם. תוכלו להנות משקט ושלווה, ישיבה שקטה על המרפסת עם בקבוק יין, צפייה בסרט כמו בקולנוע או סתם פינוק בג’קוזי.

אם תשקיעו מחשבה לפני שאתם יוצאים אל החופשה, תכננו היטב לאן אתם רוצים ללכת, מה תעשו בערב אחרי שהילדים ישנים ותוודאו שאתם מפנים זמן לרומנטיקה, תוכלו להרגיש שהחופשה היא לא רק משפחתית, אלא גם זוגית. השקיעו זמן בחיפוש אחר מקומות מעניינים, מקום בילוי שקט שבו תוכלו לשבת ולדבר, לשתות משהו או לאכול ארוחה רומנטית מול השקיעה.

בדקו אפשרות לבייביסיטר

במקומות רבים מציעים שירותי בייביסיטר לאורחים, שמאפשרים לזוגות שמגיעים עם הילדים לחופשה לצאת בערב ולהנות מזמן איכות משותף, בלי הפרעות. מומלץ לשאול במלון בו אתם שוהים האם קיים השירות או לברר לגבי בייביסיטר פרטי שיוכל להגיע למלון ולשמור על הילדים. תוכלו לצאת לארוחת ערב מפנקת, להנות מסרט טוב, לצאת לטיול באיזור או פשוט ללכת לראות יחד את השקיעה ממקום פסטורלי ויפה במיוחד.

חופשה משפחתית יכולה להיות גם זמן איכות זוגי נהדר, כל מה שצריך הוא לבחור את המקום הנכון, החדר הנכון ולתכנן מראש. כך תוכלו להבטיח שבין שעות האיכות עם הילדים תמצאו לעצמכם רגעים שבהם אתם אחד עם השני בלי הפרעות, כמו בחופשה רומנטית משלכם.

נופש רומנטי יכול להיות גם עם ילדים! שאלו אותנו כיצד באחוזת יסמין.