פסח גלילי: אטרקציות משפחתיות בצפון בחופשת פסח

חופשת הפסח היא החופשה האהובה עלינו ביותר – הכל סביב יפה ופורח, מזג האוויר נעים וחמים ויש תחושה של התחדשות ורעננות. זוהי התקופה האידיאלית לצאת בה לטייל, להכיר את פינות החמד בארצנו וליהנות משלל חוויות בצפון היפה והירוק.

אורחינו ב’אחוזת יסמין’ נעזרים בנו לעיתים קרובות בתכנון טיוליהם, במציאת אטרקציות ומסעדות באזור ובהמלצות על אתרים שלא כדאי לפספס. המפגש היומיומי עם אורחינו והקשר החם והאישי שנוצר מאפשרים לנו להתעדכן גם בהמלצותיהם שלהם ולשמוע על חוויותיהם מטיוליהם באזור.

לקראת חופשת פסח המתקרבת, נשמח לספר לכם על מספר אטרקציות מופלאות לכל המשפחה שקורות בפסח באזור הצפון.

פסטיבל האבורג’ינים ב’גן גורו’, ניר דוד

‘גן גורו’, הפארק האוסטרלי השוכן בקיבוץ ניר דוד, הוא אחד האתרים המומלצים ביותר בצפון, וניתן לבלות בו יום כיף עתיר חוויות, עבור הילדים והמבוגרים כאחד – היכרות עם חיות שבדרך כלל לא פוגשים בארץ, ליטוף והאכלה, וגם השתתפות במשחק מבוך מאתגר.

כאשר נערך ב’גן גורו’ פסטיבל מיוחד, הביקור הופך לחגיגה של ממש. בחופשת הפסח, בין התאריכים 5-8.4.15, ייערך פסטיבל האבורג’ינים, במסגרתו תוכלו ליהנות משלל פעילויות, כמו סדנאות יצירה ומוסיקה, מופעים מרהיבים, פינת איפור שבטי מיוחד ועוד.

הפסטיבל הבינלאומי להצגות ילדים, חיפה

פסטיבל חיפה להצגות ילדים חוגג השנה חצי יובל ומציע, זו השנה ה- 25, מגוון רחב של הצגות ילדים מכל רחבי העולם (הולנד, בלגיה, איטליה, ספרד ועוד), המיועדות לבני גילאים שונים, מהצגות פעוטות ועד להצגות שגם האחים הגדולים ואפילו ההורים ייהנו מהן. הפסטיבל ייערך בין התאריכים 5-7.4.15 בתיאטרון העירוני חיפה.

תמהיל ההצגות מגוון – חלקן מבוסס על ספרי ילדים פופולאריים, חלקן פרי הדמיון של יוצריהן, חלק עוסק בתכנים הלקוחים ממציאות חייהם של ילדים וחלק שאוב מעולם הפנטזיה. כדאי למהר ולהזמין כרטיסים מבעוד מועד, מאחר ומדובר באחד הפסטיבלים המוערכים והאהובים, הזוכה למבקרים רבים מדי שנה.

פסטיבל הילדים, קריית מוצקין

בקריית מוצקין תוכלו ליהנות במהלך חופשת הפסח מפסטיבל ילדים מושקע במיוחד, בהשתתפות כוכבי הילדים האהובים: מיכל הקטנה, שי ורועי, מולי וצומי, דור הגיבור, צ’יקולולו, ומשתתפי הסדרות ‘השמינייה’ ו’השכונה’. מדובר בחגיגה צבעונית ותוססת, שהילדים ייהנו ממנה מאוד.

הפסטיבל ייערך בגן החיות בקריית מוצקין ב- 5.4.15, וכרטיס הכניסה לפסטיבל משולב בכרטיס כניסה לגן החיות. כך, תוכלו ליהנות מחוויה כפולה ומהנה של מופעים מדליקים לילדים והיכרות עם מגוון רחב של חיות.

טיולים בצפון היפהפה

עד כה, סיפרנו לכם אודות פסטיבלים ואירועים מיוחדים המתקיימים במהלך חופשת הפסח, אך צפון הארץ כה יפה ומרהיב, שלצד שלל האטרקציות המוצעות בו, מעשה ידי אדם ותוצר של תכנון מוקפד, יש גם סוג אחר ושונה של אטרקציות – הנופים המרהיבים ופינות החמד הקסומות. באביב, הצפון מתכסה במרבד פרחוני וססגוני, ומתגלה לעיני המבקרים בו בשיא יופיו.

אנו מזמינים אתכם לטייל באזור, להיחשף ליופי ולהדר שבו ולהתענג על הדברים הקטנים והמשמחים מכל – פרח יפהפה שזקף ראשו, פינה מוצלת שניתן לערוך בה פיקניק, מקור מים שניתן לשכשך בו את הרגליים ועוד.

אזור יפהפה וירוק לטייל בו? יש. שלל פסטיבלים, אירועים מיוחדים, מופעים ואטרקציות לכל המשפחה? יש ויש. כעת, כל שאתם זקוקים לו הוא מקום לינה מפנק ונעים, הממוקם כך שהגיחה לטיולים ולאטרקציות באזור הצפון תהיה נוחה וקלה. אנו מזמינים אתכם להתארח במלון הבוטיק שלנו בצפון הקסום, המותאם לזוגות וגם למשפחות, וליהנות מתחושה אמתית של חופש, מחוויית אירוח מפנקת במיוחד, מארוחות מזינות ועשירות ומנוף מדהים הנשקף מן החלון.

צרו עמנו קשר, והתחילו לתכנן את חופשת הפסח המשפחתית שלכם!