ספא בראש פינה

ראש פינה מזמנת לכם את האפשרות להנות מנופש באווירה גלילית מיוחדת המספקת גם אפשרות להנות ממתחם ספא נפלא הנמצא אצלנו באחוזת יסמין. הספא מאפשר לכם להנות ממגוון טיפולי ספא נהדרים לבחירתכם, מתקני ספא נוחים ואווירה ייחודית עם נוף משגע.

עיסוי באבנים חמות מלון בוטיק בצפון

הטיפולים המוצעים בספא

  • עיסוי שוודי – עיסוי קלאסי פופולארי מאוד הכולל טכניקות של לישה, ליטוף, חיכוך, הקשה ורטט העוזר בשיפור זרימת הדם, שיפור הנעה של חלקי הגוף, הקלה על שרירים תפוסים ויצירת תחושה רגועה ונעימה מאוד. עיסוי זה מתבצע ללא בגדים, רק עם פרטי לבוש תחתון ויש בו שימוש בשמן שקדים חמים ונעים.
  • עיסוי משולב – זהו עיסוי מאוד מיוחד המשלב מספר טכניקות שונות כדי להגיע לתוצאות מרביות. הוא דומה מעט לעיסוי השוודי, אך משלב עוד מספר טכניקות כדי לסייע בפתרון של שרירים תפוסים. לתוך העיסוי הזה ניתן להכניס טכניקות של עיסוי רקמות עמוק, מתיחות, הנעות של המפרקים ועוד. גם הוא מתבצע עם שמן שקדים חמים.
  • עיסוי קצוות – עיסוי קצוות מתמקד בכל האזורים המוגדרים כקצוות בגוף כמו: כפות ידיים, כפות רגליים, קרקפת וצוואר. מדובר בעיסוי המתבצע בתנועות קטנות ונעימות שמטרתן להמריץ את הדם באזורים אלו וגם לגרום להנאה. עיסוי שמתאים מאוד למי שמחפש רוגע.
  • אבנים חמות – עיסוי מיוחד שמקורו בשבטים האינדיאניים של דרום אמריקה. בטיפול זה המעסה מניח אבנים חמות על נקודות מסוימות בגוף ותוך כדי מבצע את העיסוי. האבנים משחררות חום חלש שנכנס לרקמות הגוף, יוצר רגיעה ומפנה תוך כדי אנרגיות שליליות.
  • עיסוי ארומתראפי – עיסוי נעים במיוחד המשלב שימוש בשמנים וצמחי מרפא. המטרה של המעסה לייצר מגע עדין ונעים יחד עם ספיגה מקסימלית של שמנים ארומטיים איכותיים. זהו טיפול שמפיג כאבים, מרפה שרירים ומסלק רעלים.
  • עיסוי רקמות עמוק – עיסוי רקמות עמוק הוא עיסוי שמתאפיין בלחיצות על נקודות מסוימות בגוף ולישה עוצמתית. בגלל העוצמה שיש בו, יכול המעסה להגיע אל רקמות עמוקות שבדרך כלל לא מגיעים אליהן בעיסויים המתונים יותר. יש מטופלים שעיסוי כזה יעורר אצלם טיפה אי נוחות או כאב, אך לא ברמה שלא ניתן להתמודד איתה.
  • טיפול ספא יסמין – עיסוי המשלב מספר טכניקות ומספר סוגי עיסויים לבחירתכם בטיפול אחד. תוכלו לבחור את הטכניקות שאתם מעוניינים בהם לפי רשימה שקיימת בספא.
  • עיסוי להריוניות – עיסוי מיוחד הנעשה בזהירות וללא נגיעה בנקודות שהינן אסורות במצב הריוני. טיפול שנעשה על ידי מעסים המתמחים בכך.

מתקני הספא שבהם תוכלו לעשות שימוש

  • סאונה – סאונה עשויה ממבנה בוץ ייחודי ומעוצב בקרמיקה ופסיפס. לסאונה חלונות רחבים המאפשרים לכם להנות בתוכה, יחד עם הנוף המשגע של הגליל והכנרת.
  • ג'קוזי – ג'קוזי רחב ידיים עם זרמים חזקים וגם כאלו נעימים יותר. נהדר לפני כניסה לבריכה או לאחר עיסוי.
  • שתייה וכיבוד קל – בתוך מתחם הספא מחכה לכם עמדה עם שתייה וכיבוד קל. תוכלו להנות ממנה לפני הספא או לאחריו.
  • צוות מעסים מקצועיים – לספא אחוזת יסמין צוות מעסים מקצועי המציע את מגוון הטיפולים. תוכלו להתייעץ איתם ולשאול מה שמעניין אתכם לפני בחירה של עיסוי מסוים.

 הזמינות הנוחה עבור המתארחים

ספא אחוזת יסמין פועל בזמינות רחבה בין השעות 9:00 ועד השעה 15:00. ניתן להגיע למתחם הספא כדי לקבוע טיפול או להתקשר אל המתחם מהשעה שמונה בבוקר. לספא אחוזת יסמין צוות מטפלים מקצועיים המתמחים במגוון סוגי טיפולים, כולל עיסוי מיוחד לנשים בהריון. מומלץ לשאול על סוגי העיסויים ולבחור את מה שהכי מתאים עבורכם.

האווירה הייחודית והנוף המשגע

ספא אחוזת יסמין הוא מתחם מיוחד מאוד, הן בגלל המקצועיות והשירות הנעים והן בגלל המראה הייחודי של המקום המספק שלל אפשרויות לצד נוף משגע שניתן להנות ממנו מכל מקום במתחם. הנוף הנראה ממתחם הספא כולל כמובן את הכנרת היפה ודרום רמת הגולן.

כשהאווירה כל כך רגועה והטיפול כל כך נעים, מרגיע ואיכותי, המתארחים יוצאים בהרגשה נפלאה, מרגיעה, הרגשה אמיתית של חופשה.

לאחר קבלת הטיפול המהנה, תוכלו להיכנס לסאונה, לג'קוזי או אפילו לבריכה שכל כולה מטופלת במלחים ייחודיים ולא בכלור.

לסיכום,, אם הגעתם לטיול באזור הצפון או להתארח אצלנו באחוזת יסמין, הספא הייחודי שלנו מחכה לכם.