הנופש המושלם בצפון – ראש פינה

מלון בוטיק אחוזת יסמין

באמת השארתי חלק מהלב שלי בעיירה הציורית הזו בצפון ישראל, המשקיפה על הכנרת. ראש פינה היא כנראה העיירה הציורית והיפה ביותר שביקרתי בה בישראל! העיר הוקמה על מורדות הר כנען בשנת 1882 על ידי שלושים משפחות רומניות שעברו לישראל וכיום היא יעד רומנטי מוביל בישראל עם ספא ברמה עולמית וכמה מסעדות ייחודיות באמת. כשאתם מבקרים בראש פינה, דאגו להזמין שולחן בביסטרו שירי, האוכל טעים ולא תוכלו לקבל נוף או אווירה טובים יותר! יש להם גם בר יין המגיש את מיטב היינות הישראלים. פנינה נוספת היא שוקולד ראש פינה, בית קפה נעים עם קינוחים מעולים.

ללינה בראש פינה אני ממליצה על אחוזת יסמין, מלון / וילה בוטיק עם חמש סוויטות מדהימות, טרקלין משותף, מטבח ואזור חיצוני עם מתקני בריכה וספא. תוכלו גם להזמין טיפולי ספא במלון. מה שבאמת אהבתי זה שאפשר גם לשכור את המלון בכללותו! מושלם למפגשים משפחתיים וימי הולדת. התארחנו באחת הסוויטות בקומת הקרקע, יכולנו לצאת ישר לבריכה מהמרפסת שלנו. בבקרים הוגשה בטרקלין ארוחת בוקר ישראלית טעימה מתוצרת בית, שכללה את כל מה שאפשר לרצות לארוחת הבוקר: ביצים איך שמתחשק לכם, סלטים, גבינות, יוגורטים עם פירות טריים, גרנולה ועוגות. זו הייתה התחלה מושלמת ליום הבילויים בעיר, אפשר לחרוש את העיר ברגל, ואחר כך להירגע ליד הבריכה בכייף.

בעלי האחוזה קוראים למלון 'הבית שלך בגליל' וזה בהחלט מרגיש ככה. האווירה חמה ומסבירת פנים כמו בית, אך עם מתקני יוקרה של מלון בוטיק ברמה גבוהה, מה שהופך את אחוזת יסמין למקום נפלא לשהות בו!

 

מה עושים בעיר?

ראש פינה בפני עצמה היא אטרקציה עם רחובותיה הציוריים והנופים המדהימים! אני ממליצה פשוט להסתובב ברחובות הקטנים וליהנות מהנוף. בדרך לבית השוקולד במעלה ההר, מומלץ לבקר בכמה מקומות מעניינים. בית PICA מציג תערוכה מעניינת על תולדות ראש פינה ובית "מר" הוא מוזיאון על פרופסור גדעון מר, שהיה תורם חשוב בריפוי המלריה בשנות השלושים. מומלץ גם לבקר בגני הברון דה רוטשילד.