מסעדות בראש פינה

אין כמו חופשה נהדרת הכוללת גם אוכל טוב. לא משנה אם אתם נהנים במלון טוב או בצימר, כדאי לשלב גם ארוחה אחת או שתיים במסעדה איכותית או אפילו עם אוכל ייחודי שלא טעמתם עדיין. במיוחד עבורכם הכנו רשימה עם מספר מסעדות נפלאות שכדאי לכם להכיר בראש פינה.

מסעדות בראש פינה

שוקולטה

בבית אבנים קסום וישן עומד לו בית הקפה שוקולטה, מקום נהדר לכל מי שמחפש רומנטיקה גלילית במיטבה בשילוב עם אווירה ייחודית המחזירה אתכם אחורה בהיסטוריה. בית הקפה מציע לכם מגוון קינוחים על טהרת השוקולד. מקום מקסים שכדאי לבלות בו בזוג או עם כל המשפחה.

מסעדת מוסקט – מצפה הימים

מסעדת מוסקט – מצפה הימים היא מסעדת גורמה הנמצאת בין צפת לראש פינה ומאפשרת לכם להנות מנוף עוצר נשימה. במוסקט תוכלו להנות מארוחות עשירות בבריאות עם טעמים עשירים ומאוד מיוחדים. מי שמתנסה באוכל של המסעדה, ללא ספק נהנה מחוויה קולינרית שונה מאוד ממה שמוכר בדר כלל. המסעדה מציעה גם מנות עסקיות עד השעה 17:00 במחירים משתלמים, כדאי לכם להגיע!

חוות בת יער

חוות בת יער לא נמצאת בתוך ראש פינה, אלא ביער בירייה בסביבת עצי האורן היפים. המסעדה נמצאת בתוך חוות בוקרים, 800 מטר מעל ראש פינה המושבה. במסעדה תוכלו להנות מארוחות בשריות נהדרות, מוזיקת קאנטרי ברקע וטעמים מדהימים. הכל נעשה באופן טרי, ישירות על האש. מומלץ מאוד להנות מתפריט היין שמוצע במקום לצד מנות העשויות מנתחי בשר משובחים.

טיביס – בחוות וורד הגליל

מסעדת טיביס נמצאת בכפר הנופש וורד הגליל כורזים. מסעדת שף שהוקמה על ידי חיים טיבי ורועי כהן. המסעדה מוכרת מאוד בזכות חומרי הגלם הטריים שבהם היא משתמשת, בין היתר ירקות טריים מהמשקים שבאזור, קמחים ביבוא מיוחד, יינות מצוינים ונתחי בשר של מרעה חופש. במסעדה זו תוכלו להנות מסלטים מגוונים, פסטות תוצרת המקום, המבורגרים, דגים ומנות בשר עסיסיות.

הטאג'ין בחצור

מסעדה כשרה למהדרין אשר שוכנת בחצור הגלילית ומאפשרת לכם להנות מאוכל מרוקאי במיטבו. המקום מעוצב במגוון עיטורים אותנטיים וכך גם הכלים שבהם מוגש האוכל. זו הזדמנות להנות ממגוון סלטים, תבשילים מיוחדים של העדה, בשרים על האש ותוספות מגוונות ערבות לחיך.

ג'ויה

מסעדת ג'ויה ראש פינה היא מסעדה כשרה המציעה מנות חלביות לצד מנות דגים מגוונות. התפריט של המסעדה עשיר מאוד ומציע מגוון רחב של סלטים, ירקות בתנור ומנות דג נפלאות עם שילובים מיוחדים. מסעדה מאוד מומלצת למי שמחפש לאכול מנת דג טובה.

אצה סושי בר

אוהבים סושי? בדרך הגליל 1 ראש פינה מחכה לכם מסעדת אצה המציעה סושי ישראלי עם מגוון מנות המקבלות את הטעמים הייחודיים של ישראל בתוך המנה היפנית המסורתית. מקום נהדר לכל מי שאוהב את השילוב בין השניים.

ג'פניקה

מחפשים אוכל יפני הכולל גם סושי ועוד מספר רחב של מנות נהדרות מהמטבח היפני? ג'פניקה ראש פינה זה המקום עבורכם. הסניף כשר ונמצא ממש בכניסה לראש פינה. הזדמנות להנות מארוחה מהירה וכיפית בשעות הצהריים או הערב.

ריטריט קפה

ריטריט קפה הוא לא בית קפה כמו שכולם מכירים. מדובר על עגלת קפה המוצבת בטבע מתחת לצלייה ושולחנות קטנים ונוחים. על אף שמדובר בעגלת קפה, אל תחשבו שמדובר במנות קלילות על הדרך. לעגלת הקפה יש תפריט עשיר במטעמים הכולל לחמים, קינוחים, גבינות ממגוון סוגים ועוד. נהדר לכל מי שמעוניין לאכול בטבע.

BBB

אוהבים המבורגרים? גם בראש פינה תוכלו להנות מהם בסניף BBB הנהדר. בואו לאכול שלל המבורגרים עסיסיים במגוון טעמים ולהנות ממנות בשר נוספות לבחירתכם.

לסיכום, אלו 10 המסעדות הכי טובות באזור ראש פינה. אם אתם בחופשה, נסו אותם! מצפה לכם חוויה קולינרית מעניינת ובעיקר טעימה.