מלון בראש פינה עם נוף לכנרת

לפעמים חשוב לעצור לרגע, להתנתק מהשגרה האינטנסיבית בה אנו חיים ופשוט לצאת לחופשה מרגיעה כדי לצבור כוחות מחודשים. אנו מזמינים אתכם ליהנות מחופשה מפנקת ורומנטית בלב הגליל, לשהות באחוזת בוטיק אינטימית הצופה אל הכנרת והרי הגולן, ולצפות בשקיעות מרהיבות ועוצרות נשימה. הסוויטות שלנו עוצבו תוך מתן תשומת לב והתייחסות רבה לפרטים הקטנים והן משלבות נוחות מודרנית עם אווירה כפרית ותחושה ביתית.

בסביבת האחוזה תוכלו למצוא בריכה מפנקת, ג'קוזי, סאונה וגם ספא יוקרתי עם מגוון טיפולים מפנקים. הגיע הזמן לנפוש, להתבודד ולנקות את הראש בגליל הירוק.

מלון בראש פינה עם נוף לכנרת

מדוע כדאי לצאת לחופשה בצפון?

אין דבר יותר טוב מחופשה רומנטית בצפון כדי להירגע, לחזק את הקשרים עם בן/בת הזוג ולהתאהב מחדש. האווירה הכפרית, הירוק האינסופי, הנופים עוצרי הנשימה וקצב החיים האיטי והשליו יעניקו לכם את האפשרות לעצור לרגע ולנשום עמוק, לשכוח מהעומס והלחץ של חיי העבודה והשגרה, וכל זאת במלון בראש פינה עם נוף לכנרת. תוכלו לבלות שעות איכות יחד ללא כל הפרעה, לטייל יד ביד בטבע המדהים וליהנות מזריחות ושקיעות רומנטיות. בנוסף על כך, באחוזת יסמין תוכלו ליהנות ממגוון רחב של טיפולים מפנקים לרבות: עיסוי שוודי בשילוב אבנים חמות, טיפול רקמות עדין לשחרור מתחים, עיסוי ארומתרפי עם שמנים ותמציות ועוד שלל טיפולים נוספים. אין מקום טוב יותר מהצפון כדי לחדש את הקסם ביניכם.

מה מיוחד בראש פינה כמיקום לחופשה בצפון?

אין ספק כי חופשה בראש פינה היא אחת הבחירות הטובות ביותר לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון. מיקומה הייחודי על רכס הרי נפתלי מציע נופים מרהיבים אל הגולן, הכנרת ועמק החולה. האוויר הנקי והצלול ירענן אתכם וקצב החיים האיטי ישרה עליכם תחושת רוגע פיזית ומנטלית. ראש פינה משלבת היסטוריה עשירה לצד אתרי טבע מדהימים ונופים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, בנוסף על כך באזור ניתן למצוא מסעדות איכותיות המציעות ארוחות רומנטיות המתאימות במיוחד לזוגות.

בשעות הלילה תוכלו לצפות יחד בכוכבים זורחים מעל הכנרת בשיא תפארתם, זאת הודות להיעדר מקורות אור מלאכותיים באזור. ראש פינה היא ללא כל ספק הבחירה המושלמת לחופשה רומנטית, מפנקת ומרגיעה.

אחוזת יסמין – איך מלון בראש פינה יסייע לכם להנות מהחופשה שלכם?

בחירה במלון איכותי בראש פינה תבטיח עבורכם חופשה מהנה ונעימה ביותר. המלון יציע לכם חדרים מפנקים ונעימים שיאפשרו לכם לנוח ולהתאושש מטיולים באזור. מטבח המלון יספק לכם ארוחות טעימות, ייחודיות ומפנקות שיוסיפו אף יותר להנאה שלכם בחופשה. אנשי הצוות המיומנים ידאגו לפנק אתכם עם טיפולים משובחים בספא המלון. הצוות המקצועי של המלון יעניק לכם שירות אישי וחם שיגרום לכם להרגיש בבית. ללא כל ספק בחירה במלון בראש פינה תהפוך את החופשה שלכם לחוויה מהנה, מפנקת ורומנטית במיוחד.

 

אנחנו באחוזת יסמין מחכים לראותכם בכל ימות השבוע ולהנות מחופשה חווייתית ובלתי נשכחת לכם ולכל בני המשפחה עם הסוויטות היוקרתיות והיפות ביותר – אין ספק כי הבחירה בנו זו בחירה נבונה.