מלון בוטיק בצפון למשפחות

הצפון הוא אחד המקומות היותר מבוקשים לנופש עבור משפחות בכל עונות השנה. יש בו שלל מסלולי הליכה בטבע, מרחבים ירוקים, אטרקציות ואפשרויות לינה ייחודיות בניהן מלונות בוטיק המציעים אירוח פסטורלי ששם דגש על אוכל טוב ומנוחה אמיתית לגוף ולנפש. במאמר הבא ריכזנו עבורכם את כל הדברים הטובים שתוכלו להנות מהם כאשר אתם מתארחים במלון בוטיק בצפון למשפחות.

הבריכה בשקיעה

ארוחת בוקר או חצי פנסיון

במלונות בוטיק בצפון תוכלו להנות מאוכל מעולה המוצע במתכונת של לינה וארוחת בוקר או לינה וחצי פנסיון הכולל ארוחת בוקר וארוחת ערב. הסיבה שלא מציעים במלונות אלו פנסיון מלא, קשורה לכך שיש המון דברים שאפשר לעשות באזור ורוב הנופשים בשעות הצהריים בוחרים להנות ממגוון האטרקציות, מסלולי הטבע וגם המסעדות הנהדרות שבאזור.

מלונות הבוטיק הינם מלונות קטנים יחסית ולכן, גם כאשר הם נמצאים בתפוסה מלאה בעונות השיא, עדיין אתם תחושו את המרחב הנעים והנוח שיתבטא היטב בחדר האוכל המפנק שמציע מגוון סוגי מאכלים טעימים.

שירותי ספא מפנקים

עיסוי נעים הוא חלומו של כל הורה ובמלונות הבוטיק שבצפון, שמים דגש על שירותי ספא מקצועיים וסופר מפנקים. בזמן שהחבר'ה הצעירים שלכם נהנים משלל האטרקציות שבמקום, אתם תוכלו להנות ממגוון עיסויים לבחירתכם ולפי שעת העיסוי שנוחה לכם.

במתחמי העיסוי יחכו לכם מעסים מקצועיים שיציעו לכם בחירת עיסוי שוודי, תאילנדי ועוד מספר רחב של טיפולים שעושים טוב לגוף ולנפש. אם כבר יוצאים לחופשה, אז להשקיע בחלקים המהנים שהופכים את הטיול המשפחתי שלכם להרבה יותר נעים, מרגיע וטוב.

עיצוב כפרי מהפנט

כשתגיעו למלון הבוטיק בצפון, תחכה לכם חוויה אדריכלית עיצובית מרהיבה הכוללת לובי וחדרי אירוח בסגנון כפרי מהפנט אשר הופך את אווירת החופש למורגשת הרבה יותר. כל הריהוט יהיה מעוצב בסגנון וינטג', כזה שהייתם רוצים שיהיה לכם בבית. אווירה חמימה שעושה חשק להיות בחופשה כל הזמן.

בריכת בוטיק ללא צפיפות

אם הגעתם אל מלון הבוטיק בקיץ, תוכלו להנות ממתחם בריכה מפנק ולא צפוף בשל מספר האורחים הקטן שיש במלונות בוטיק. אזור הבריכה מסוגנן אל מול הנוף המהפנט של הצפון. תוכלו להנות משהייה בבריכה, משחקי כדור עם המשפחה או לשכב על מיטות השיזוף ולהנות מהשמש הנעימה ומהנוף הייחודי.

ג'קוזי ספא לחוויה נעימה ומרגיעה

אם בא לכם משהו מרגיע ונעים במיוחד, אתם חייבים לנסות את בריכת הג'קוזי של המלון. בריכה משותפת לאורחי המלון עם מים חמים שמביאים המון שלווה ורוגע. דרך נהדרת להתפנק עד הסוף כאשר אתם שוהים במלון בוטיק בצפון.

סוויטות מאובזרות עם מרפסת אל מול הנוף

במלונות בוטיק מוטיב הנוף חוזר כל הזמן ותוכלו להנות ממנו גם כשאתם יושבים בחדר. מלונות הבוטיק מציעות סוויטות מפוארות הכוללות מרפסות עם כיסאות חוץ נעימים המאפשרים ישיבה כיפית עם כוס קפה ביד ונוף צפוני מהפנט.

קרבה לשלל מסלולי טבע ואטרקציות

אחד היתרונות הכי גדולים של אירוח כפרי במלונות הבוטיק בצפון הוא האפשרות לצאת למגוון מסלולי טיול נהדרים הכוללים מבצרים ישנים, שדות רחבים, חיות בר יפייפיות, מטעי זיתים ונחלים זורמים. אל מסלולי הטבע מצטרפות גם שלל אטרקציות אקסטרים בניהן: טיולי ג'יפים מלאי אדרנלין, שייט קיאקים בנהר הירדן, אומגה לנהר ועוד. יש כל כך הרבה מה לעשות עם כל המשפחה בצפון, כך שכל יום של חופשה מנוצל כראוי.

יחס אישי ותחזוקה ברמה גבוהה

אחד היתרונות של מלונות הבוטיק הוא האפשרות של המארחים להעניק לכם שירות ברמה גבוהה, יחס אישי ותחזוקה מהירה במידת הצורך. כמות האנשים במלון, גם בתפוסה מלאה, אינו גדול ולכן כל מענה לכל אתגר או בעיה מתבצעים במהירות. כשהיחס אישי ויש כל כך הרבה מה לעשות במלון ובסביבתו, החופשה הופכת לאיכותית הרבה יותר.

לסיכום, מי שמחפש נופש באזור הצפון, חייב להכיר את היתרונות שקיימים במלונות הבוטיק שמציעים שלל אפשרויות לחופשה הכוללת הכל מהכל. תוכלו לחוות חופש אמיתי, שלווה מרגיעה, זמני צחוק וכיף, חיבור לטבע, אדרנלין וכל רגש חיובי נעים שאנו רוצים לחוות כאשר אנו יוצאים לחופש. אין ספק שמלון בוטיק בצפון ממלא את כל אלו ויותר מכך. לכן לא משנה אם העונה היא חורף, קיץ, סתיו או אביב, כל עונה מתאימה לחופשה נהדרת שכזו.