מה עושים במושבה ראש פינה?

אטרקציות ומלונות בראש פינה

המושבה ראש פינה היא אחד המקומות היפים ביותר בארץ וגם המעניינים שבהם. ממסעדות משובחות דרך אטרקציות ועד מלונות בראש פינה שכיף לבלות בהם חופשה משפחתית או זוגית, יש במושבה הותיקה לא מעט דברים שלא כדאי לפספס. בין הסמטאות הציוריות, מול נוף ההרים הגלילי, דרך בתי האבן הקסומים של המושבה, צימר או מלון בוטיק בראש פינה הוא לוקיישן מושלם לפינוק רומנטי או חופשה שבאה בדיוק בזמן. אספנו עבורכם אטרקציות ומקומות בראש פינה וסביבותיה שלא כדאי שתפספסו.

אתר השחזור

במעלה ההר מעל לבתי המושבה החדשים יותר מחכה לכם מקום קסום שהוא תמצית היופי של ראש פינה. אתר השחזור שהוא למעשה הנקודה שבה הוקמה המושבה לראשונה בתקופת העלייה הראשונה, לפני למעלה מ-130 שנה.

באתר השחזור תוכלו לסייר בין סימטאות ציוריות בהן נחים זה לצד זה בתי אבן יפיפיים. חלק מהבתים הפכו לאטרקציות קטנות בזכות עצמן – ממסעדות ובתי קפה ועד גלריות אמנים, חנויות יוצרים ובתי סדנאות שונות. באתר השחזור תוכלו להיכנס לבית פרופסור מר, שהיה הרופא של אזור הגליל בתקופת הברון רוטשילד ולבית הכנסת העתיק שנבנה כאן בחסות הברון.

סדנאות החימר של ענבר

בין אם יש לכם נפש של אמן או שאתם פשוט מבלים כאן בצימרים או מלונות בראש פינה ורוצים לחוות משהו קצת אחר מומלץ להגיע לסדנאות החימר של ענבר רסקי. ענבר, מטפלת באמנויות ויוצרת מוכשרת, חיה ויוצרת בראש פינה יצירות נפלאות בחימר ומזמינה מבקרים להגיע לסדנאות חימר שנפרשות על פני שעתיים עד שלוש שעות ומתאימות לכל הגילאים.

פנדה טיולי שטח

חברת טיולים שממוקמת במושבה ראש פינה ומציעה חוויית שטח באמצעות ג'יפים, טומקארים ורכבי שטח נוספים בכל רחבי האיזור. החברה מציעה מספר מסלולים הנפרשים על פני כמה שעות עד חצי יום ואף יותר, ארוחות שטח, הפעלות לקבוצות ושלל אטרקציות נוספות. גם זוגות שמגיעים לנופש באחד ממלונות ראש פינה יכולים להנות מהחוויה המיוחדת.

יער בירייה וחוות "בת יער"

במרחק כמה דקות נסיעה מהמושבה ראש פינה תגיעו להר ירוק שממנו נשקף נוף עוצר נשימה. יער בירייה הוא המקום המושלם לפיקניק רומנטי באמצע יום של חופשה, לטיול בין העצים והצמחים או לביקור באחד המקומות היותר כפריים ומיוחדים שתפגשו באזור – חוות בת יער. בחווה אפשר להנות משפע של פעילויות אקסטרים כמו רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים, טומקארים ועוד אך גם לשבת במסעדה המצויינת ולסעוד את לבכם על מנות בשר דשנות.

אגמון החולה

זהו אחד המקומות היפים ביותר בארץ, עם נוף שמשתנה באופן מובהק מעונה לעונה. אגמון החולה נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה מהמושבה ראש פינה ומספק שעות של הנאה מהטבע ומהשקט שמסביב. הציפורים הנודדות שמגיעות לכאן יוצרות תזמורת שנשמעת ברקע. אפשר לשכור רכב גולף או אופניים ולצאת לסיור במסלול מסומן ויפיפה.

רפטינג נהר הירדן

במרחק נסיעה קצר מהמושבה ראש פינה, ליד קיבוץ גדות, נמצא אתר רפטינג נהר הירדן. באתר תוכלו להנות ממסלול אתגרי של רפטינג על המים או משלל פעילויות רטובות אחרות. במקום ניתן לשכור ג'יפים לטיולי ג'יפים, להנות מטיול רכיבה על סוסים או פשוט מפיקניק מול הנוף הפסטורלי של נהר הירדן. ליד המתחם נמצאת מסעדה פופולרית במיוחד בקרב מטיילים בצפון – מסעדת "איסקנדר", בה תוכלו להנות מארוחות צהריים על טהרת המטבח הבשרי.

יקב דלתון

בדלתון, במרחק נסיעה של כ-15 דקות מראש פינה נמצא מתחם יקב אשר מספק סיורים שמספרים על תהליך הכנת היין לצד מפגש טעימות של יין וגבינות משובחות שמיוצרות במקום.

אולי תאהבו גם:

מסעדות טבעוניות באזור ראש פינה

אטרקציות חלביות בזאור ראש פינה

לסיכום, אטרקציות מרתקות לא חסר במושבה הגלילית ראש פינה... כשאתם מסיימים לתכנן את הטיול המושלם בגליל - אל תשכחו להזמין סוויטה מפנקת לסיום מתוק של יום בבית מלון בוטיק אחוזת יסמין שבראש פינה