הילדים בגן? מצאתם בייביסיטר? בואו להתנתק במתחם נופש ייחודי

אם יש דבר אחד שאנחנו משתוקקים לו כל כך – זו חופשה!

בדמיוננו, חופשה צריכה להיות שקטה, נעימה, מרגיעה ושלווה, ואין שום צורך שמישהו יקרא לנו כל רגע, יצטרך את עזרתנו, ינדנד לנו (כמו שעושים הילדים שלנו לרוב). חופשה היא מקום שקט ורגוע שבו אתם יכולים להתחבר לעצמכם מחדש, לאגור את הכוחות לנוח ולישון.

בגלל זה, רבים מההורים מעדיפים לצאת לחופשות ללא ילדיהם. ולא חלילה כי הם לא נהנים להיות בחברת ילדיהם, אלא, שכל הורה למען שפיותו, צריך גם את השקט שלו מדי פעם, לאגור כוחות מחדש ולהיות מעט זמן במקום שקט ושליו.

הילדים בגן? מצאתם בייבסטר? בואו להתנתק במתחם נופש ייחודי

מדוע נכון לכם לצאת לחופשה?

מלבד העובדה שהחופשה תביא לכם מעט שקט ורוגע, זו גם ההזדמנות להתחבר מחדש לבן או בת הזוג שלכם. בחיי היומיום שלנו, אנחנו עמוסים בעבודה, מטלות בית ובילדים. ורובנו הגדול פשוט לא מוצא זמן להעביר בנעימים עם בן או בת הזוג שלו.

זאת בדיוק הסיבה שמומלץ לכל זוג לצאת לחופשה ביחד. חופשה לא חייבת להיות במקום רחוק, והאמת אפילו – שהיא יכולה להיות גם בישראל. חופשות רומנטיות טומנות בתוכן הרבה רוגע ופיתוח רגשות. זה בדיוק הזמן לדבר על דברים שונים, להנות ביחד מאטרקציות מרגשות, לחוות חוויות חדשות ולטייל במסלולי הטבע השונים.

למה דווקא בישראל?

ישראל מציעה לזוגות האוהבים מגוון רחב של חופשות. החל מחופשות בדרום הארץ המדברית והחמה ועד לחופשות צפוניות רומנטיות בסוגי סוויטות שונות וצימרים אל מרגלות הכנרת והרי הגליל הירוקים. רק נסו לדמיין עד כמה מושלמת יכולה להיות חופשה שאפשר להגיע אליה ברכב תוך מספר שעות בלבד.

בלי כל הבירוקרטיה של כרטיסי הטיסה, מקומות עם הבדלי שעות, בעיקר כשהלחץ גובר על הילדים ואם חלילה משהו יקרה – אתם תהיו רחוקים מלהגיע במהרה. חופשות בישראל הן פתרון מושלם להורים שמחפשים חופשה קרובה וגמישה בשעות, כך שאם יצטרכו אתכם במהרה – אתם תמיד תוכלו להגיע.

אחוזת יסמין בצפון – חופשה זוגית מושלמת

אחוזת יסמין, מתחם נופש ייחודי במינו הממוקם בצפון הארץ אל מול נופי הכנרת והרי הגליל, מציע עבורכם חוויה קסומה ובלתי נשכחת שתאפשר לכם להנות ולנקות את הראש מכל המטלות והבעיות בחייכם.

רק מהנוף הפסטורלי שלנו, אתם תוכלו להרגיע את הנפש שלכם, להנות מהסוויטות המיוחדות שלנו עם ג'קוזי פרטי, ללגום מהיין שנגיש לכם ולהנות ממאפים ייחודיים שמכינים לכל אורח בנפרד. כל סוויטה מגיעה עם נוף פסטורלי וייחודי ובמתחם שלנו אתם תוכלו להנות גם מבריכה מרווחת וגדולה.

בסביבה, ישנן אטרקציות שונות ומגוונות המתאימות לזוגות, מסלולי טבע ברמות קושי שונים, מסעדות מגוונות המציעות את כל הטוב ואצלנו אתם לא תצטרכו לדאוג לשום דבר ופשוט להירגע ולהנות מהחופשה המיוחדת שלכם.