ארזת לבד? כך תארזו ביעילות לחופשה בארץ

בין אם אתם נוסעים עם הילדים לחופשה משפחתית בצפון, עומדים לבלות חופשה רומנטית במלון בוטיק אלגנטי או יוצאים עם כל החברים לחופשה של כמה ימים מול הנוף הסוחף של הצפון או הדרום, כדאי להשקיע מעט מחשבה באריזת הפריטים הנכונים. מה כדאי לקחת? כמה לארוז? מה באמת צריך ומה עדיף להשאיר בבית? כל הטיפים לאריזה נכונה לקראת חופשה ישראלית מכל הסוגים.

חופשה צפונית עם ילדים

אם הזמנתם חופשה עם ילדים בארץ, חופשה משפחתית בצפון היכונו לאריזה מסיבית. כדאי לארוז לילדים לא מעט בגדים להחלפה, שכן הצפון עמוס בנחלים, בריכות שכשוך ומסלולי טיולים שיכולים לגרום לכם להחליף לילדים בגדים בכל שעה קלה. קחו אתכם במכונית מגבות ואל תשכחו כובעי שמש, חומר נגד יתושים, קרם שיזוף לילדים והמון שתייה לדרך.

אם אתם יוצאים לחופשה מרוחקת מהבית, הקפידו להביא אתכם צעצועים ומשחקים לילדים לזמן הנסיעה הארוך, ספרי קריאה לשעות שבהן כל מה שאתם רוצים הוא מרווח נשימה קטן וצידנית עם פירות, חטיפים וסנדוויצ'ים לדרך. גם להורים מגיע להתפנק ולכן קחו אתכם ספר טוב לקריאה או מגזין שאתם אוהבים. בקבוק יין טוב לשעות שאחרי זמן השינה של הילדים יספק לכם את הפינוק המושלם לבד, זה עם זו, מול הנוף.

מומלץ לקחת אתכם ספר קופונים לאטרקציות בצפון. ספרים כאלו מוצעים על ידי לא מעט חברות ומחולקים בבתי מלון ובמתחמי אירוח. בספרים אפשר למצוא קופונים והנחות לפעילויות לילדים ולאטרקציות לכל המשפחה. אל תשכחו לקחת מצלמה לתעד את כל הזכרונות המשפחתיים מהחופשה.

נופש בגליל עם חברים

אם אתם יוצאים לנופש בגליל עם חברים כדאי לארוז מזוודה שכוללת מספיק בגדים לטיולים במהלך היום וליציאה בערב למסעדות, פאבים או מקומות בילוי אחרים.

בנוסף, כדאי לקחת אתכם ציוד לקמפינג כמו אוהל ושק שינה במידה ואתם לנים תחת כיפת השמיים. כסאות נוח מתקפלים, מנגל וציוד פיקניק ישמשו אתכם גם אם אתם ישנים במקום מסודר, תוכלו לבחור באחת הפינות היפות של הצפון ולהנות מפיקניק של כל החברים יחד או מישיבה משותפת מול הנוף.

הניחו ברכב שקית עם בגדי ים ובגדים להחלפה, מגבות וקרם שיזוף לכל מקרה שבו החברה' יחליטו לקפוץ לתוך המים. שמורות טבע רטובות ומעיינות קרירים לא חסרים באזור הצפון והם המקומות הכי נעימים לחוויה עם כל החברים במהלך נופש בגליל. גם במקרה הזה לא כדאי לשכוח להביא מצלמה.

לא מעט קבוצות חברים בוחרות לצאת למסעות שטח שדורשים גם ניווט. כדאי להביא אתכם מפות או להוריד מראש אפליקציה שתעזור לכם לאתר מסלולי טיולים שמתאימים לטיולי חברים.

רומנטיקה במיטבה במלון בוטיק

באיזור הצפון יש לא מעט מלונות בוטיק שבהם כיף להתארח לסופשבוע עם בן או בת הזוג. מלון בוטיק הוא לרוב מקום מפנק שלא צריך להביא אליו יותר מדי חפצים.

תוכלו להסתפק בבגדי יום לטיולים ובגדי ערב ללבוש במהלך ארוחת ערב רומנטית במסעדה הסמוכה למלון או בזמן טיול בין הגנים הפסטורליים של מלון הבוטיק שבחרתם. קחו אתכם בגדי ים לטבילה בג'קוזי המפנק ושמן עיסוי נעים לפינוק בידי בן או בת הזוג. אל תשכחו בגדים להחלפה לאחר הבילוי בספא, אם בחרתם לוותר על העיסוי הפרטי ולקחת עיסוי של מטפל מקצועי.

מכיוון שחופשה זוגית בכל מלון בוטיק היא הזדמנות להירגע, לשכוח מהשגרה ולהתנתק מהטלפונים, קחו אתכם הסחות דעת נעימות כמו דיסקים עם מוזיקה ששניכם אוהבים, שוקולד ופינוקים שאתם אוהבים במיוחד או ספרים טובים לקרוא בשעות אחר הצהריים, כשמתחשק לנוח ולהתפנק על המרפסת מול הנוף. יותר מזה אתם ממש לא צריכים.

 

 

עכשיו כשאתם יודעים בדיוק מה לארוז לחופשה הקרובה, זה הזמן להרים טלפון ולהזמין מקום באחוזה...