הסיבות שייגרמו לכם להזמין חופשה עכשיו

כולנו מרגישים שהיינו רוצים לפעמים לעצור את הזמן. המרוץ סביב השגרה, הלחץ מביאים אותנו אחת לתקופה לצורך להתרענן, לנשום עמוק, למלא מצברים. לכאורה, כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא רק צריכים להחליט, לשריין תאריך במקום המושלם, לבקש יום חופש מהבוס , לארוז ו.. להתניע את הרכב לעבר חופשה חלומית. בפועל, כמעט תמיד יש לנו תירוצים שגורמים לנו לדחות את הרעיון על הסף ולהמתין בערגה לחופשה השנתית המתוכננת.
קבלו כמה סיבות חשובות שיגרמו, גם לכם, להפסיק עם התירוצים ולהזמין חופשה ממש עכשיו:

ריענון לזוגיות

זוכרים כשרק התחלתם לצאת והפרפרים בבטן רחפו בלי הפסקה? כשהייתם מקפידים להקדיש  זמן לעצמכם נטו, לבלות יחד ולראות באמת ובתמים האחד את השנייה?
אם הזוגיות שלכם מאופיינת בשגרת הודעות כמו: 'אל תשכח להביא חלב' או 'את זוכרת לקנות מתנת יום הולדת לאמא שלי'? ואת שיחות הנפש החליפו עדכונים לקוניים על היום שעבר עליכם, כנראה שאתם זקוקים לחופשה.

בילוי שהוא נטו יחד –  לשתות כוס יין בערב, לעשות מסאז' זוגי מפנק, לשחות יחד בבריכה, ללכת לישון מכורבלים, להתעורר מול נוף עוצר נשימה, בלי הסחות דעת ובלי הפרעות. להתפנק יחד, לצבור חוויות חדשות משותפות – יעשה רק טוב לזוגיות שלכם.

ריענון לנפש

השגרה היום- יומית של כולנו עמוסה בפעילויות: אנחנו קמים בבוקר מוקדם לעבודה או לאוניברסיטה, מוציאים את הילדים מבית ספר, לוקחים לחוגים, מדברים עם המורה, מבשלים, מסמסים לבוס, כותבים עבודה סמינריונית, מתכתבים עם חברה טובה, בודקים מיילים, מצליחים לראות פרק של סדרת טלוויזיה אהובה אתה לרוב אנחנו נרדמים ולמחרת בבוקר? אותו ריטואל. שעות העבודה הארוכות, ריבוי המשימות, החרדות ומיעוט הזמן המנוצל לפעילויות פנאי – כל אלה משפיעים עלינו והנפש שלנו זקוקה למנוחה.

אם אתם מרגישים שהנפש שלכם התעייפה, תופתעו לדעת איזה פלאים יכול לחולל סוף שבוע אחד של מנוחה. ארזו את עצמכם, לבד או ביחד וסעו לחופשה קצרה או ארוכה, כמה שמתאפשר לכם, במקום שקט ורגוע.

ריענון לגוף

אנחנו יושבים שעות רבות מול המחשב, רצים וממהרים, שוכחים לפעמים לאכול ארוחות מזינות ובאופן כללי, נותנים לגוף שלנו מעט מאוד מנוחה. כאבי גב, צוואר תפוס, מגרנות הפכו לחלק אינטגרלי מהחיים של כולנו ואנחנו לא עוצרים לחשוב שבעצם, זה לא המצב הטבעי של הגוף.
יציאה לחופשה מרגיעה, הכוללת בתוכה ארוחות מזינות, סאונה, שחייה בבריכה, עיסוי טוב והתרגעות בג'קוזי מול נוף הרים צלול,  משפיעה באופן חיובי ונפלא על המצב הרוח, רמת החרדה ותחושות הלחץ.

מלון בוטיק – כל מה שהזוגיות, הגוף והנפש צריכים

מלון בוטיק הוא הבחירה המושלמת לכל סוגי הריענון הנדרשים, ומאפשר לשלב בין כל מה שאתם זקוקים לו לנפש, לגוף, לזוגיות.

באחוזת יסמין תוכלו למצוא סוויטות פרטיות מעוצבות ומוארות, נוף של הרים וכנרת הניבט מכל חלון, בריכת שמחיה, ספא עשיר במגוון טיפולים מפנקים שיתאימו לכל צורך וכל מצב רוח – עיסוי משחרר מתחים, טיפול באבנים חמות או טיפול פנים המזין ומטפח את העור, אתם רק צריכים להחליט איך בא לכם לפנק את הנפש והגוף.

המיקום המושלם של האחוזה מאפשר לנמרצים שביניכם, לשלב לצד המנוחה גם טיולים באזור או אטרקציות מעניינות.